Animační programy v Museu Kampa

V kůži architekta

Cílová skupina:
Kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní, sociální a personální, občanská, pracovní

pohádka

V roce 2000 byla zahájena rekonstrukce Sovových mlýnů do podoby musea moderního umění. Na architektonickém návrhu pracovali přední čeští umělci a architekti. Skutečné realizaci vítězného návrhu předcházel krutý boj s pražskými památkáři.

Co by ale na výsledek přestavby řekl jeden z autorů původní neorenesanční podoby Mlýnů Josef Schulz? A jakou tvář by dali této stavbě významní architekti 20. století- Victor Horta milující secesní ornamenty, kubistický architekt Josef Gočár, Le Corbusier hlásající, že ornament je zločin, hravý a sociálně smýšlející Friedrich Hundertwasser, Frank Gehry, autor Tančícího domu, nebo nedávno zesnulý Jan Kaplický.

Na tomto workshopu si studenti na vlastní kůži vyzkouší, jak by probíhalo setkání těchto architektonických špiček. Po nastudování architektonických principů jednotlivých osobností, se studenti vžijí do vybraného architekta a navrhnou v jeho duchu rekonstrukci Sovových mlýnů, kterou si následně obhájí před svými kolegy.

Objednat!

Nebo zjistit, co je ještě v nabídce

Programy ke stálé expozici Musea Kampa



Hlavní navigace: